29 septembris 2017

Par to 101 lietu.

Nesen, vasaras noslēgumā, man iemācija salikt rubiku kubiku. Tagad to daru gandrīz katru dienu, un gaidu no ebaya paciņu ar savu pirmo speed cube, lai varētu to darīt ātrāk... Man patīk tādas lietas, kas prasa zināmu pirkstu veiklību un ātru domāšanu... Bet ne par to šoreiz stāsts.
Stāsts par to, ka griežot kubu reiz ienāca prātā doma - cik fantastiski! Es neapzināti esmu izpildījusi vienu no sava 101 lietas saraksta. Taču kāda bija vilšanās, kad pārskatīju sarakstu un šādu punktu tur neatradu. Pēc tam izrādījās, ka tas ir bijis punkts manā pašā pirmajā (šobrīd ir jau 3.) sarakstā. Toreiz tā arī neizpildīts un uz nākamo 101 lietas sarakstu nebija aizceļojis... Cik žēl.
Bet, tomēr, pārlasot sarakstu, ieraudzīju lietas, kas izpildījušās tā pat, pašas no sevis...
Tad par dažām tām, kas notikušas nesenāk -

nr. 15. Londona
Tā nu sanāca, ka man laimējās būt vienai no trim Latviešiem, kas devās uz Spāniju, uz 2 dienām, lai piedalītos projektā Ideas Powered. Turp devos caur Amsterdamu, un atpakaļ ceļā uz Latviju caur Londonu. Sen sapņots sapnis no Bucket Lista piepildījās 1. jūlijā un redzēju Big Benu un vēl šo to.

(Filmu maratoni)
nr. 66 Harijs Poters 
Pēc tam, kad vienu vakaru biju nodzīvojusi tādā kā skumju brīdī, par to, ka seriāls Orange is the new black, ir beidzies (jo to noskatīju arī mazāk kā nedēļas laikā, visas 5 sezonas), lai uzlabotu savu omu divās dienās noskatījos visas 8 Harija Potera filmas. Laikam lieki piebilst, ka arī pēc tam bija tā tukšuma sajūta, kad ir noskatītas visas filmas un nevar īsti saprast, kā dzīvot tālāk.. 

nr. 67 12. klasē vidējā atzīme virs 7.
Tā arī bija. Tāds neliels lepnums sirdī izlaidumā jau arī bija par iespēju ieiet zālē pie Latvijas karoga un arī par to, ka  izsauca pašu pirmo. Varbūt eksāmenos, īpaši matemātikā, gribējās citādākus rezultātus redzēt, bet esmu apmierināta, ņemot vērā, ka tomēr tos 2 gadus, no trim vidusskolas gadiem, skolā tāds regulārs viesis nebiju... Vidusskola ir pabeigta un ko tur daudz vairs runāt...

nr. 68 Online kursi.
Vairs neatceros precīzi kādā, bet uzvarēju konkursā un balvā saņēmu iespēju bez maksas piedalīties LU Open Minded kursos "Būt modram un sasniegt mērķi. Psiholoģijas kurss par to, kā neļauties kārdinājumiem". Godīgi sakot, nebiju tas uzcītīgais students, kas katru reizi kā iznāca lekcijas video to noskatījos un visu labi iegaumēju. Es kā tipisks cilvēks, visus video noskatījos vienā dienā un izpildīju to noslēguma testu. Un izrādījās veiksmīgi. Atbildēju pareizi uz pietiekoši daudz jautājumiem, un jau pavisam neilgi pēc tam saņēmu arī pastā savu apliecinājumu par dalību kursos. Interesanti jau bija... :)

nr. 72 Iestāties universitātē.
Nu tas jau tāds pavisam svaigs notikums. Vēl pat nav sākušās studijas, bet es jau te kā gandrīz mēnesi dzīvoju, un gandrīz ik dienu braukāju garām un apkārt savai universitātei. Bet nu jau, pavisam drīz 9. oktobrī sāksies arī mans studēšanas laiks... 


nr. 89 Darbs vasarā.
Jā, šī bija ļoti darbīga vasara. Vairāk biju prom, nekā mājās. Strādāju 5 nometnēs gan bērniem, gan jauniešiem. Dažādās vietās, dažādās komandās. Pieredzes bagāta vasara bija. Piedzīvojumiem, emocijām, notikumiem bagāta. Patiešām. Neaizmirstams laiks....

nr. 99 Galda spēļu nakts.
Šis pa visam smieklīgi. Vienā vienīgajā "nometnē" kurā es piedalījos kā dalībnieks, tāds mazs jaunietīties starp pieaugušajiem, pirmajā naktī spēlējām galda spēles. Tas bija tik jautri un es tiešām par to priecājos no visas sirds, jo vienmēr man gribas spēlēt monopolu vai kādas citas spēles, bet atbalstītāju man pavisam maz un tas tā reti sanāk... vienmēr skatos ar skaudību uz youtuberu vlogiem, kad viņi sanāk draugi kopā tikai, lai uzspēlētu spēles. Bet gan jau arī man tāds brīdis pienāks un tādi spēļu vakari un naktis būs biežāk... :)


Un tad pie reizes arī par to, kas nesen uzsākts un šobrīd sarakstā iekrāsojies sarkanā krāsā jeb procesā  -

17. Izlasītās grāmatas aprakstīt blogā
Par šobrīd 2017. gadā izlasītajām 7 grāmatām ir rakstīts arī šajā blogā. Par to, kas senāk, nav sarakstīts, bet par to, kas turpmāk tiks izlasīts, centīšos uzrakstīt pa visam noteikti...

75. Pabeigt Duolingo vācu valodu
Iesākts pavisam pavisam sen, un tad atkal aizmirsts, atsākts un aizmirsts. Šobrīd esmu atsākšanas procesā un arī jau izpildītos punktus pildu vēlreiz, lai atgrieztos tas zelta spīdums un visi punkti izpildīti kārtīgi.

78. Apgūt kaligrāfijas pamatus
Nopirku pat tādas brush pens, lētajā veikaliņā, ar ko ķēmojos un spēlējos. Arī spalvas kāts man ir, tikai nesen pazaudēju svarīgāko detaļu un tā arī nevaru atrast. (Šķiet, ka šajā dzīvoklī nav zeķu zaglis, bet gan spalvas zaglītis.) Laikam būs jānopērk jauna..... hm. Bet trenējos arī fake kaligrāfijā - kas ir ar parasto pildspalvu vai jebkādu rakstāmo atveidot burtus kā rakstot ar spalvu.

83. Izpildīt 30 dienu planking challange.
Šobrīd rakstot ziņu esmu jau 8. dienā, un es tik ļoti ar sevi lepojos. Nav izlaista neviena diena un tiešām izpildu visus vingrojumus, jo planking challenge papildināju arī ar pietupienu, piepumpēšanās un presīšu izaicinājumu. Ja pirmajā dienā 50 pietupieni bija problēma, tad tagad 80 varu izdarīt kārtīgi un no 20 sekunžu plankinga jau izaugusi līdz 45 sekundēm. Gala rezultātā 30. dienā ir 5 minūšu plankings, 250 pietupieni, 50 piepumpēšanās un 150 presītes, bet vai man tas izdosies, nezinu, jo šobrīd man tas liekas ārkārtīgi daudz un dienu tik maz... bet tad jau redzēs, varbūt ziņošu par šī izaicinājuma rezultātiem.. :)



Tad nu tā man šobrīd iet... Izpildītas 13 lietas, procesā 7..
Laiks vēl ir līdz 2018. gada 17. novembrim. Vēl vairāk kā gads, bet vēl ir 88 lietas, ko jāizpilda...  Kā veiksies turpmāk - ziņošu.
Kā Jums veicas ar saviem dzīves plāniem?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru